FAQ
Verzending
Wanneer ontvang ik de Track & Trace?
Je ontvangt een e-mail met de track & trace zodra je bestelling is verzonden.
Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?
In sommige gevallen is het mogelijk dat je bestelling is geannuleerd. Dit zijn een paar mogelijke oorzaken:
- We hebben een onjuist of onvolledig verzendadres ontvangen waardoor we je bestelling niet konden verwerken.
- Je betaling is niet goed afgerond. let er bij achteraf betalen goed op dat je jezelf eerst dient te verifiëren met je klarna/riverty account.
- Het item dat je wilde bestellen Bleek helaas niet meer op voorraad te zijn.
Mocht je nog vragen hebben over je geannuleerde bestelling neem dan contact op met onze klantenservice.
Met welke pakketdienst verzenden jullie?
Om te zorgen dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt verzenden wij al onze pakketten met Postnl, dpd of dhl.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Na het plaatsen van een bestelling zetten wij deze in gang, omdat wij niet alle artikelen op voorraad hebben liggen hanteren wij een levertijd van 2-10 werkdagen.
Wie is Kzbkicks?
Hoe weet ik of Kzbkicks betrouwbaar is?
Wij zijn een erkend bedrijf met intussen 3000+ tevreden klanten. Ook zijn wij KVK ingeschreven en kun je ons terugvinden onder kvk-nummer 81865767
Heeft Kzbkicks een fysieke locatie?
Nee, helaas hebben wij op dit moment geen fysieke winkel of afhaal locatie.
Retourneren
Accepteren jullie retourzendingen?
Ja, Wij accepteren retourzendingen die binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden. Wil je graag nog iets meer informatie over retourzendingen? Kijk dan op de pagina retourbeleid.
Kan ik sale producten retour sturen?
Sale producten mogen inderdaad ook retour gestuurd worden, neem contact op met ons serviceteam om je retour aan te melden.
Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug heb?
In de meeste gevallen worden retouren de dag van aankomst afgehandeld, echter kan het zo zijn dat er een verwerkingstijd zit tussen het retour melden van je bestelling en het verwerken van de transactie.
Authentiek
Zijn de sneakers nieuw en ongedragen?
Ja zeker, alle bestellingen worden grondig door ons nagekeken. Wij controleren alle sneakers voor deze naar jou verzonden worden.
Zijn de sneakers op jullie website 100% origineel?
Ja, wij verkopen alleen maar authentieke items. Ons team controleert alle sneakers op echtheid bij binnenkomst.
Neem contact op
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier of de Whatsapp chatfunctie. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.
Houd er rekening mee dat dit in het weekend langer kan duren.